donderdag 9 oktober 2008

onkruid vergaat niet!

Na een niet zo'n geweldige nacht sleurde ik mezelf naar de radiologie om 11.45u.
"Mevrouw Tielemans, u staat niet geboekt". Ik schiet er in een Franse colere, dit kon ik er echt niet bij nemen, ik moest en zou NU weten wat er in mij al dan niet aan het broeien is! Ze begrepen m'n situatie en konden me nog erbij nemen om 13.15u. Ik heb heel netjes m'n excuses aangeboden en hen uitgelegd dat ik nu een beetje op de toppen van mijn tenen leef en dat een verkeerde boeking echt niet tot de mogelijkheden hoort. Het zal geen 2de keer gebeuren, vermoed ik. Allez, als ik nog binnen mag hahahahaha.

Soit, eerst de mammo (een digitale voortaan), waar ik niet echt heb zitten gieren van 't lachen, miljaar, die gehandicapte borst was mega pijnlijk ! Heb een vies gezicht getrokken, maar heb niet geroepen, echt waar, ik heb me gedragen!

Vervolgens de echografie, ik heb gesmeekt om te zoeken en te zoeken tot ze 200% zeker waren dat er niets te zien was. En.....ze vonden niks :)

Ik ben een tevreden persoon!

Trouwens, nog een mega dikke merci aan iedereen die me een mail of sms heeft gestuurd, om mij moreel te steunen vandaag ! :)

9 opmerkingen:

hildevdb zei

SUPERNIEUWS!!!!Gelukkig! (Ik was al zeker 10 keer op jou blog komen kijken naar nieuws)XXX Hilde

Blackbird zei

Zie je nou? En daar was je nou zo bang voor. Tuurlijk begrijp ik het, maar dit goede nieuws had je veel eerder kunnen bereiken! Hier in Holland zeggen we: Angst is een slechte raadgever.

In elk geval ben ik megablij voor je, maar ik verwachtte het al. Het was vandaag hier zulk prachtig weer, om 10 uur vanmorgen dronk ik al buiten koffie in het zonnetje, en zo'n dag kan alleen maar goede berichten opleveren.
Super meisje, en liefs van Leintje

Maria M zei

Goed zo!

Angst is een heel slechte raadgever,maar we zijn maar mensen he.
Dag!

Unknown zei

We zijn SUPER blij Marfke en gaan dat volgende maand, als we bij jullie zijn,vieren !!!!!

flybabyf zei

wow! Fantastisch nieuws! feeeeeesten! :)

Anita zei

supergelukkig kan je nu zijn. Niks aan de hand... joepie.....
Geniet nu maar van een verdiend weekend... die blauwe plek zal zichzelf wel oplossen....
Dikke knuffel

Maria M zei

Groetjes!

Maria M zei

Goed weekend!

Maria M zei

Hier is het zonnig,maar fris!
En hoe gaat het aan de andere kant van wereld.
Groetjes