zaterdag 27 september 2008

bergen beklimmen

Ik geef het toe, ik heb nog geen afspraak gemaakt voor een mammo. Ik ben nu een beetje naar excuses aan het zoeken waarom het nog niet gebeurd is...euh...pfff...ah ja, ik heb een darminfectie gehad (maar da's maar een flauw excuus, want dat duurde maar 24u).
Ok, ok, ik probeer het deze week....

Op het moment dat ik dit schrijf, zijn er verschillende vrienden begonnen aan hun beklimming van de Kilimanjaro (5895m). Donderdagochtend zouden ze op de top moeten zijn, als alles meezit natuurlijk! :) We duimen volop!
We hebben ook een tijdje getwijfeld of we niet zouden meegaan, maar dan kwam de 'je-hebt-kanker' diagnose, en dan is er geen denken meer aan natuurlijk. Ik heb het voorbije jaar al mijn eigen berg beklommen! En die was al zwaar genoeg!

3 opmerkingen:

Unknown zei

Je hebt vorig jaar de Kilimakanker al overwonnen en die prestatie is meer dan da klein bergske te beklimmen.

Maria M zei

Na het klimmen ,komt gelukkig het dalen!

Groetjes uit de kempen.

flybabyf zei

Hey,

Bedankt voor je reactie op mijn blogje!

Inderdaad verstand op nul ... en die afspraak maken :))

Groetjes,