donderdag 18 september 2008

afspraak maken

De telefoniste van de dokter belde me gisteren om te zeggen dat m'n bloed ok was, maar dat ik volgende week donderdag best de dokter zelf bel, want de dokter ligt tot volgende week in 't ziekenhuis.....

Ik zou stilaan een afspraak moeten maken voor een mammo in oktober, maar ik krijg het maar niet over m'n hart om het te doen. Belachelijk natuurlijk want volgende maand is het breast cancer awareness month dus zal ik er genoeg met m'n neus in gewreven worden dat ik moet gaan. Trouwens als je in oktober dan voor een mammo gaat, krijg je 10% korting! Ik heb dus overschot van redenen om toch maar te bellen voor een afspraak....morgen misschien....

5 opmerkingen:

Blackbird zei

Ga maar gewoon meisje! En bedenk eens hoe goed het zal voelen als alles goed blijkt te zijn. Natuurlijk kan het ook tegenvallen, maar je ebnt nu al zo'n eind, dus kop op en schouders eronder. Voor jezelf, voor je man en je zoon.
Ik duim voor een megagoede uitslag!

Anita zei

Afspraak maken, gewoon doen....
Ik ben weer lang niet langsgeweest hè! Maar je moet niet denken dat ik je vergeten ben hoor, het gaat gewoon niet echt vlotjes, vandaar...
Ik kom je echter een heel gezellig weekend wensen.
Groetjes en dikke knuffel.

Maria M zei

Toch maar snel doen,die mammo,heeft ook mijn leven gered hoor!!

flybabyf zei

lol mammo in de uitverkoop ... Veel moed!

Maria M zei

Dag Marie-France ,heb je al een afspraak genomen?
Neem je tijd ,maar doe het!
XXX