dinsdag 22 juli 2008

verdoken slaappillen

Sinds 15 juli neem ik dagelijks een pilletje om de oestrogenen-toevoer naar m'n borsten te stoppen, en dit voor de volgende 5 jaar....Buiten de geweldig afschuwelijke smaak (ik ben echt geen held in pillenslikken!), hebben ze een 'fijne' bijwerking, ik val om 20.15u in slaap en lig in coma tot 8u 's ochtends. Tegen 4 uur 's middags verlang ik al naar mijn bed, ik hoop dat dit snel voorbij gaat, want anders ga ik de volgende 5 jaar niet veel meemaken, vrees ik! (slaappillen in disguise??)

Straks mag ik naar de gynaecoloog. Ben eens benieuwd wat ze nu weer gaan vinden. Na m'n 'funny looking kidneys' en een lever die ook niet echt is zoals hij zou moeten zijn. Mevrouw Tielemans, uw eierstokken zien er wat houterig uit en uw baarmoeder doet vreemd. Ik bereid me voor ! :D

Geen opmerkingen: