vrijdag 4 juli 2008

kapper

Deze week ging ik m'n paspoort laten verlengen (voor ik hier als illegaal word bestempeld!). Naar goede Belgische gewoonte heb je hiervoor een reeks pasfoto's voor nodig (ik heb eigenlijk nooit goed begrepen waarom je er meer dan 1 foto voor moet afgeven, op de dienst 'bevolking' moeten ze ergens een enorm grote muur hebben waarop ze alle pasfotos van alle Belgen hangen...).
Soit, ik liet dus foto's nemen, en de fotograaf zei me dat ik erg op Annie Lennox lijk. Ik moest daar ontzettend om lachen, omdat het niet de eerste keer is dat iemand me dat zegt. Hip hip hoera voor het korte haar!

Deze week ben ik naar....de kapper gegaan. Jaja, lach maar gerust, maar het was nodig! Achteraan begon de het 'redelijk hard' te krullen, ik was er voor verwittigd dat ik na de chemo krulhaar ging krijgen, maar dat wil niet zeggen dat ik daarmee moet akkoord gaan he! Dus daar is het wat bijgeknipt. Maar ik laat het lekker kort voorlopig!

(je hoeft geen lang haar te hebben om je goed te voelen in je vel of om er vrouwelijk uit te zien. Er zijn zelfs wildevreemden die naar me toestappen en die me complimenten geven voor m'n haar, dat is met m'n lang haar nooit gebeurt:)) Short hair rocks !

3 opmerkingen:

Sofie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Sofie zei

Hoi piepeloi...

O, wat ben ik benieuwd!! Mail of publiceer es 'n fotootje van je!!! Wil je??

Dikke knuffelsssss

Maria M zei

Graag foto van je!