dinsdag 15 juli 2008

Sofie

Gisteren stuurde ik een sms naar Sofie. Ik moest en zou te weten komen wat de dokters hadden gezegd. Ik had aan de stilte al moeten weten dat het geen goed nieuws ging zijn. Toen ze me terug een berichtje stuurde werd m'n bange vermoeden alleen maar bevestigd. Het bericht dat ze stuurde houdt me wakker, maakt me ontzettend boos en verdrietig tegelijkertijd. Ik wil en kan het niet geloven....

Lieve Sofie, weet dat we aan je denken, en dat we er zijn voor jou. Ook al zitten we nu op grote afstand van elkaar, we zijn er voor je. Hele dikke, warme knuffel. We spreken elkaar gauw XX

1 opmerking:

Tricky zei

het is helemaal niet eerlijk hé! sofie is nog zooo jong en er zijn ook nog haar kadeekes...
het doet mij mijn eigen 'verdriet' en 'ellende' wel erg relativeren... waarom slaat de behandeling bij mij wél aan, en niet bij haar...?!
ik lees dat jij ook nog een jonge (ja hoor, ik vind 38 nog piepjong, toch?!) blog-lot-genote bent... heb zelf net een behandeling (met alles er op en er aan) voor baarmoederhalsK er op zitten, dus nog volop herstellende!

sterkte met jouw pijn en herstel!
groet
tricky