dinsdag 6 januari 2009

2009

Het schaamrood stijgt een heel klein beetje naar mijn wangen, bijna een maand niet geblogd. Maar weer een overschot van excuses, echt! Eerst schoonouders op bezoek voor 3 weken, dan zus met de 2 kinderen over de vloer gekregen voor een geweldige vakantie van 2 weken (veel te kort!!!!), ons huis 'tussen de soep en de patatten' verkocht, volop aan het inpakken....en nu nog een huis zoeken EN vinden voor 1 februari (de verkoop ging iets te vlot!).

Ondertussen kabbelt het hier 'rustig' voort. Moet een afspraak maken met de dokter voor nog eens een onderzoek, is nl. 3 maanden geleden.

Vorig jaar 2 januari was ik begonnen met m'n eerste chemo, ben blij dat we een jaartje verder zijn!!!

Uiteraard wens ik IEDEREEN een geweldig 2009 toe, veel plezier, veel liefde en vooral een UITSTEKENDE gezondheid!!

CHEERS!

4 opmerkingen:

Hilde VH zei

Ik wens je een fantastisch 2009!

vicky zei

Beste wensen Marie-France, vanwege
"tante"Vicky .Weet je nog ? Mama van Sigrid Marien. Wat erg wat je allemaal meemaakt op je jonge leeftijd. Waar is de tijd ? Papa is niet meer , zo'n fantastich persoon.Maar ja, ze komen het niet vragen niet ? Hoe is het met je mama? Met Britt is alles kist las ik .Ik volg je blog vanaf nu ook.Veel sterke meisje.knuffel van mij.

Maria M zei

Beste wensen voor 2009!!

Anita zei

Hallo Marie-France,
je moet je niet schamen hoor, bloggen is een ontspanning en geen 'must'.
Ik hoop dat jullie vlug een huis vinden. EĆ©ntje waar jullie heel gelukkig in kunnen zijn en waar geen plaats is voor droevige momenten.
Heel veel lieve groetjes en een prettig weekend.

PS: sorry dat ik niet vaker een reactie nalaat, maar mijn vingertoppen zitten in een stom verbandje (nagels breken en vormen kloven tgv de behandeling tegen dat monstertje) en dan moet je maar eens proberen te typen, moeilijk hoor!!!!