dinsdag 9 december 2008

te warm....

Sorry, is weer lang geleden !
De vakantie is begonnen voor Pieter en dat uit zich vooral in 'mama, ik ga een paar dagen logeren bij een vriendje'. Sinds de laatste schooldag (vrijdag) heb ik hem niet meer gezien ! :D Hij is er trouwens nog altijd van overtuigd dat als hij weg is, wij hier onmiddellijk een wild feestje bouwen om z'n afwezigheid te vieren. Hihi, toch lekker niet, Pieter :D

Het is 1 uur 's nachts, ik kan niet slapen, de hitte houdt me wakker. Ik hoor jullie denken 'gelukzak!' maar het koelt echt niet af, vanmiddag nog 40 graden. Maar ik mag eigenlijk niet klagen (al zijn wij Vlamingen absolute sterren in klagen over het weer ! :D)

De vermoeidheid neemt weer de absolute bovenhand en ben dat eigenlijk behoorlijk beu aan te worden. But what can I say......

20 december komt mijn zusje weer, met haar 2 kinderen. Het zal de 3de keer zijn dat we elkaar zien dit jaar, zo vaak hebben we elkaar nog nooit gezien :D We trekken er een paar dagen op uit, op zoek naar wilde beesten. Ik kijk daar waanzinnig naar uit en kan alleen maar hopen dat die belachelijke vermoeidheid ook een paar dagen (langer mag ook) op verlof gaat.

Ik onderneem nu poging 65 776 om te gaan slapen. Voorzien van een zak ijsblokjes in mijn nek en een grote plas ijskoud water in m'n buik.....

8 opmerkingen:

Alejandro zei

Hope you enjoy the season...

Anita zei

Hallo,

en wij hier maar zitten bibberen....

Groetjes en geniet maar van het komend bezoek. Kusjes.

Maria M zei

Ik heb het koud ,jij hebt het warm.

Maar daar kunnen wij niets aan doen,anders ..........

Goed dat je zus binnenkort kan mee genieten van die warme,nee hete zon.

Dat alles goed mag verlopen!

Anita zei

Lieve Marie-France,
Met een heel drukke kerstweek in 't verschiet zie ik niet veel tijd om blogrondjes te maken (en ik doe er al zo weinig....), daarom wil ik jullie nu reeds een hele fijne kerst en een voorspoedig 2009 toewensen.
Groetjes en veel liefs....

Anita zei

Een hemels geboortebericht.

In de schaduw van het licht
ligt ergens in het stro
een moegestreden moeder
haar ogen opgelicht.
Er is geen bed op klossen,
ze heeft geen wieg, geen kruik
en geen elektrisch licht.

De man kijkt in het rond en vindt
een voerbak
voor het pasgeboren Kind.

Kijk eens door de kier
van het kapotte dak
het is de ster
waarover men sprak,
die schijnt op het Kindergezicht
dat schittert van licht!

Met een stralend gezicht
vertrekken verwonderde herders.
Volg dan hun spoor van licht,
geef het aan iedereen door,
dit hemels geboortebericht.
(door C.Poelman)

Een Zalig Kerstfeest.....

Blackbird zei

Fijne kerstdagen gewenst en een beter en gezond 2009 voor jou en je familie!

Liefs Leintje

Maria M zei

Groetjes!

Evy zei

Ik wens je het allerbeste in 2009!
Knuffel
Evy