vrijdag 1 augustus 2008

brrrr koud!

Terwijl iedereen in Europa heerlijk zit te puffen, zit ik hier in Sunny South-Africa met dikke truien, verkleumde handen en een rode neus te bloggen :)

Ik heb niets meer gehoord van mijn gynaecoloog, dus geen nieuws is goed nieuws, neem ik aan.
Mijn rechterarm doet al een paar weken behoorlijk pijn, maar ik ben het ZO beu om nog eens naar een dokter te gaan, ik zie wel wat er gebeurt. Zolang de arm niet begint te zwellen, ben ik er vrij gerust in, heeft het misschien iets te maken met de klieren die onder m'n arm zijn weggenomen, I don't know.

Ondertussen blijft m'n haar weelderig groeien. Je ziet het misschien niet goed, maar ik moet die weerbarstige massa bedwingen met een massa gel, ik heb nog nooit zo'n dik haar gehad. En die kleur ? Daar doe ik voorlopig lekker niets aan :D

1 opmerking:

Unknown zei

Amai wat een knappe griet zeg!!!
Zo laten Marfke, vinden je haar zo formitastisch